Preguntes freqüents

Compra online

1. Quins serveis ofereix actualment Can Fanera?
 
Fins ara només es podia anar a comprar a Can Fanera i emportar-se la compra. Actualment amb la possibilitat de fer la compra online a la carnisseria i la distribució a domicili, apareixen 3 noves maneres de comprar:
 
  1. Anar a comprar al supermercat i demanar la distribució a domicili (el client podrà marxar del supermercat sense bosses!).
  2. Comprar online productes de la carnisseria i recollir-ho a la botiga.
  3. Comprar online productes de la carnisseria i entrega a domicili (no cal anar per res a la botiga).

2. Quan faig una compra online, quan pago la comanda?

La comanda es paga en el moment de rebre-la, ja sigui a la botiga o a casa seva si ha escollit distribució a domicili. No es demanen les dades bancàries del client en cap moment, per tant, mai es cobrarà la comanda abans que el client la tingui.

3. Quan faig una compra online, puc pagar amb efectiu en el moment de l’entrega?

Si recull la comanda a la botiga, pot pagar tant en efectiu com en targeta, però si utilitza el servei a domicili només podrà pagar en targeta.

4. Si cada setmana faig la mateixa compra, he de seleccionar cada producte o puc memoritzar-ho?

A la part esquerra de la “botiga online” hi trobarà la pestanya: “La meva compra habitual”. Aquí li apareixeran els productes que més vegades ha comprat.
En cas de voler repetir una comanda exactament igual, dins del seu usuari pot accedir a les comandes anteriors i carregar-les directament a la cistella amb un sol clic.

5. El preu dels productes comprats per internet és el mateix que comprats a la botiga?

Sí, els preus són els mateixos a la botiga física i a la virtual. En ocasions però, hi ha alguna oferta exclusiva per compres online o per compres la carnisseria física.

6. Puc comprar productes del supermercat des de la web?

Actualment els únic productes del supermercat que es poden comprar a la pàgina web són el pa i els ous. La resta de productes són tots de la carnisseria.


Distribució a domicili

10. El servei de distribució a domicili, arriba a casa meva?

El servei de distribució a domicili arriba a La Cellera de Ter, Anglès, Amer, Sant Julià de Llor i Bonmatí, Santa Coloma de Farners i el nucli urbà de Bescanó.
Actualment es fa distribució a tota la resta de província de Girona i una part de Barcelona amb transportista extern.

11. Quin és l’horari de repartiment a casa meva?

Zona 1 (La Cellera de Ter, Anglès, Sant Julià del Llor i Bonmatí): Dijous de 17:00 a 22:00h
Zona 2 (Santa Coloma de Farners): Dijous de 17:00 a 22:00h
Zona 3 (nucli urbà de Bescanó): Dijous de 17:00 a 22:00h
Zona 4 i 5 (resta de província de Girona i part de la província de Barcelona): Un cop a la setmana entre dijous al matí i divendres al matí.

12. Quin cost té el servei de distribució a domicili?

Zona 1 (5€): La Cellera de Ter, Anglès, Amer, Sant Julià de Llor- Bonmatí
Zona 2 (5€): Santa Coloma de Farners
Zona 3 (5€): Bescanó nucli urbà
Zona 4 i 5 (em funció del pes de la compra, ja surt especificat al realitzar la comanda): Resta de província de Girona i part de la de Barcelona.


13. Puc fer una compra amb distribució a domicili des del meu usuari i demanar que la portin a una adreça que no és la meva?

En cas de demanar la distribució a domicili, es preguntarà si l’adreça de l’usuari registrat és on s’ha de portar, i en cas contrari es podrà introduir la nova adreça. D’aquesta manera, un mateix usuari pot fer compres per diferents domicilis.

14. Puc anar a comprar al supermercat i demanar que m’ho portin a casa?

Sí. Quan es compra al supermercat es pot demanar que t’ho portin a casa dins de l’horari de distribució de la teva zona (l’especificat a la pregunta 11).

15. Què passa si el repartidor arriba tard i el client és a casa?

Es farà l’entrega seguint el mateix procediment que si el repartidor fos puntual, amb la diferència que es donarà un val de descompte de 2€ o 5€, en funció del valor de la compra i del retard, a gastar a la següent compra que es faci per internet. A més a més, tampoc es cobrarà l’import del servei a domicili.

16. Què passa si el repartidor arriba tard i el client no és a casa?

Es trucarà al client i se li preguntarà si desitja que se li porti la compra a una altra franja horària o si prefereix passar-ho a recollir per la botiga. Si no contesta al telèfon se li enviarà un correu electrònic o whatsapp explicant-li.
En cas que la compra acabi arribant al client, ja sigui perquè se li porta a domicili o perquè la passa a recollir pel supermercat, es compensarà el client amb un val de 2 o 5€ de descompte per la seva següent compra online. Lògicament, tampoc es cobrarà l’import del servei a domicili.

17. Què passa si el repartidor arriba puntual i el client no és a casa?

Quan el repartidor arriba a casa d’un client i aquest no hi és, s’intentarà contactar-hi via telefònica per intentar servir la comanda. En cas que no sigui possible, se li recordarà que pot passar-la a recollir a la botiga durant l’horari d’obertura. En aquest cas, es cobrarà l’import del servei de distribució a domicili tant si es pot servir la comanda com si el client la passa a recollir per la botiga. En cas que el client no reculli la compra, no se li cobrarà res.
L’usuari es bloquejarà en el cas que es deixin de recollir dues compres. Caldrà dirigir-se a l’Atenció al Client de la carnisseria per poder realitzar una nova compra online.


Garantia

18. Què passa si compro per internet un producte i aquest producte s’ha esgotat?

Hauria de ser un fet aïllat, però en cas que passi, des de Can Fanera ens posarem en contacte telefònic o via whatsapp amb el client el més aviat possible. D’aquesta manera, podrem saber si el client desitja un producte similar o no. En cas de no poder contactar amb el client fins al moment de la recollida, un cop a la botiga se li proposarà a l’usuari un producte similar i se li demanaran disculpes. El client tindrà plena llibertat d’acceptar-lo o refusar-lo i en cap cas se li cobrarà un producte que no s’emporta.

19. Què passa si falta o sobre algun producte a la meva compra?

En cas que el client se n’adoni en el moment de recollir la comanda, el treballador que l’atent li afegirà o retirarà qualsevol producte.En cas que el client se n’adoni un cop ja és a casa, li recomanem que es dirigeixi com més aviat millor a la carnisseria amb el producte en qüestió i el tiquet de compra. Se li canviarà per un altre producte o es retornarà el seu import segons convingui.

Descargas